Ved ankomst

{{vm.getLabel('Global.Loading')}}

{{getLabel('Filters.Advanced')}}

{{vm.getAdvancedFilterTitle()}}
{{vm.getShowHideAdvancedFilterLabel()}}
{{vm.getShowHideAdvancedFilterLabel()}}

{{vm.getShowHideAdvancedFilterLabel()}}

Vis flere filtre

Kære gæst

Fanøferien er lige om hjørnet, og vi glæder os til at I kommer! Her får I ekstra nyttige tips, så I bliver helt klar til en dejlig sommerhusferie.

Ankomst

Feriehuset er klar til jer fra kl. 15 (ved spidsbelastning kl. 16).

Er feriehuset klar til check ind før kl. 15 (16), sender vi en sms til det mobilnummer, som I har oplyst ved bookingen. I er også velkomne til at spørge på kontoret på ankomstdagen, om feriehuset allerede skulle være klar til check ind.

INFO: FÆRGE OG BILLETTER

Tag Fanøfærgen til Fanø. Overfarten varer ca. 12 minutter. Klik på linket for mere information.

Færgeplan

Nøgleafhentning

Nøglen til ferieboligen afhentes på Danibos kontor, Langelinje 9b, den store gule bygning på højre side, lige når du kommer af færgen. Oplys gerne katalognummeret på huset så kan vi nemt finde jeres booking.

Når nøglen udleveres, vil I samtidig modtage en forbrugsseddel (strømkuvert), som I skal udfylde som det første, når I ankommer til feriehuset. På forbrugssedlen er der ofte også praktiske informationer til feriehuset; f.eks. koden til internettet eller andre oplysninger, I skal være opmærksomme på.

Nøgleafhentning udenfor åbningstiden

Ankommer I udenfor kontorets åbningstid, lægges nøglen automatisk i Danibos nøgleboks til højre for kontorets hoveddør. Koden hertil er angivet på jeres lejebevis.

Se vores åbningstider her

Har I bestilt sengelinned, barneseng, barnestol eller andre lejeprodukter?

Alle lejeprodukter afhentes og returneres til Danibos kontor. Udenfor åbningstiden lægges sengelinned i pose ved nøgleboksen foran Danibos hoveddør. Andre lejeprodukter placeres ved Danibos bagindgang fra Hovedgaden (under halvtag). Læs mere om dette her

Ønsker I at bestille en slutrengøring?

Senest tirsdag før afrejse er det muligt at bestille en slutrengøring. Læs mere om dette her

Anfør forbrugstal på forbrugsseddel (strømkuvert)

El

Ved ankomst til ferieboligen aflæses el. Forbrugstallene anføres på den udleverede kuvert med nøglen i. El-måleren skal aflæses igen ved afrejse. El-måleren befinder sig i langt de fleste tilfælde uden på huset ved hoveddøren. Gå gerne en tur om huset for at lokalisere elmåleren.

Vand - skal kun aflæses, hvis det er angivet på strømkuverten

Såfremt der er installeret en vandmåler i huset, skal du som gæst aflæse vandmåleren og notere tallet på forbrugssedlen (strømkuverten). Vandmåleren skal også aflæses ved afrejse.

Affaldssortering

Affald sorteres i restaffald eller bioaffald, derfor står der 2 affaldsspande ved huset. Alt skal i almindelige plastikaffaldsposer forinden - med dobbeltknude bundet på posen. Pap, hård plast, metal, glas m.m. skal sorteres på miljøstationerne opstillet forskellige steder på øen. Bliv klogere på, hvordan du sorterer affaldet korrekt - læs her

Miljøstation Fanø Bad: Strandvejen 27

Miljøstation Rindby: Kirkevejen 32

Miljøstation Rindby: Postvejen (overfor Hedetoften)

Miljøstation Sønderho: Sønderho Strandvej (parkeringsplads v. kirken)

Tips til at spare på strømmen

Vi har derfor samlet en række tips til jer, som kan være med til nedbringe el- og vandforbrug og dermed gøre regningen for forbruget mindre. Find dem her

 

INFO: Pool und Whirlpool

Har I lejet feriehus med pool eller spa? Vi har vigtig info til dig i den forbindelse, som vi beder jer om at læse grundigt igennem. Klik på linket og find oplysningerne.

Info - huse med pool eller spa

Varmepumpe

Sådan betjener du varmepumpen i feriehuset

Varmepumpe

Hvad gør vi, hvis der opstår et problem ved feriehuset?

Skulle der opstå et akut problem under opholdet, kan I altid få fat i Danibo: 75 16 36 99

Er der noget, der ikke er, som det skal være, så ring gerne til os hurtigst muligt, så vi har mulighed for at udbedre det, der ikke fungerer.

Reklamationer vedrørende rengøring beder vi jer om at meddele på indflytningsdagen.

Bemærk!

Reparationer som kræver fagteknisk assistance

Vær opmærksom på, at ved udstyr som opvaskemaskine, vaskemaskine, tørretumbler, parabolantenne m.m. kan eventuelle skader ikke altid repareres på lørdage og søndage. Ofte er det nødvendigt at rekvirere fagteknisk assistance fra fastlandet, hvilket ikke altid kan ske samme dag, som skaden opstår. Vær opmærksom på, at Danibo ikke hæfter ved sådanne kortfristede afbrydelser.

Ved eventuelle reparationer har vi til husene en ekstra nøgle, hvilket betyder at, du som gæst ikke behøver at være til stede, når arbejdet skal udføres.

Støjgener

Når I som gæster holder ferie på Fanø, går dagligdagen stadig videre for de lokale på øen. Hertil hører også larm og støj, som ikke kan undgås. Det kan f.eks. være fra byggeri, fly- og gadetrafik etc. Vi er overbeviste om, at vores gæster har forståelse for, at vi ikke kan være ansvarlige herfor.

Insekter

Danibos feriehuse ligger i skønne naturområder, hvor der er en naturlig forekomst af insekter og skadedyr (myg, fluer, edderkopper, myrer, bænkebidere, mus og lignende). Kontakt Danibo i tilfælde af ekstreme gener, så forsøger vi at hjælpe. Bemærk! Danibo påtager sig intet erstatningskrav i forbindelse med forekomst af insekter og skadedyr.

Hvad gør vi, hvis vi får brug for en læge eller dyrlæge, mens vi er i feriehus?

Vi har samlet nogle vigtige telefonnumre til jer – I finder listen her

Her finder I flere tips

Fanø Turistbureau / Skolevej 5-7, Nordby / 75 42 15 00 / info@vadehavskysten.dk / webside

Club Fanø – aktiviteter for børn og voksne

Spisesteder på Fanø

Butikker på Fanø

Tidevandstabel og vejrudsigten

Rigtig dejlig ferie!

VED AFREJSE: Flere ankomstinformationer

FØR ANKOMST: Flere ankomstinformationer