På dit lejebevis er der angivet en lang række informationer bl.a. omkring betaling, lejebetingelser, annullering og nøgleafhentning.
Læs gerne lejebeviset grundigt igennem, så du har den nødvendige viden omkring din booking.
Vi har dog også herunder listet de spørgsmål, som vi ofte bliver stillet af vores gæster - spørgsmål der knytter sig til "booking", "før ankomst", ved ankomst" og "efter ankomst".
Ja. Vær gerne opmærksom på, at det er vigtigt at overholde husets maksimale personantal.
I vores F-sæson er det ofte muligt at booke med valgfri ankomstdag. Se sæsonkalenderen her. Ring eller skriv til Danibo for at forhøre nærmere.
Frem til 1. rate betaling har du mulighed for at annullere din booking uden omkostninger. Betalingsdag for første rate (25% af beløbet) er oftest mellem 4 og 8 dage efter booking, afhængig af ankomstdag. Ved kortfristet booking beder vi om betaling med det samme.
Ja, det kan du. Læs om dette her
Nej, vi kontakter dig pr. mail forinden.
Ja, det har vi. Kontakt Danibo for mere information: post@danibo.dk / 75163699
Nej, det er der desværre ikke mulighed for.
Dem finder du på dit lejebevis eller her
Betalingsoplysningerne fremgår på dit lejebevis.
For danske gæster: Betaling foretages som en giro-indbetaling. Nummeret er er angivet på dit lejebevis. F.eks. +71<000001234567810+12345678<
For udenlandske gæster: Betaling foretages som en bankoverførsel. Angiv betalingskoden fra dit lejebevis ved overførslen. Danibos euro-konto ved Danske Bank: IBAN Nr.: DK09 3000 3204 0889 85
Der skal foretages en udenlandsbetaling med det danske IBAN-nummer. Det tager nogle dage, før vi har modtaget beløbet.
Danibos euro-konto ved Danske Bank: IBAN Nr.: DK09 3000 3204 0889 85
Læs gerne lejebetingelserne på dit lejebevis eller her
Forbrugsomkostninger, slutrengøring og lejeprodukter kan betales kontant på kontoret. Vi modtager både EUR og DKK. Der gives retur i samme valuta.
Læs mere om betaling for booking herover. Ved ekstremt kortfristet booking er det dog muligt at betale på kontoret.
Danske Bank:, Hovedgaden 74, Nordby (pengeautomat)
Fanø Sparekasse: Hovedgaden 51, Nordby (bank og pengeautomat)
Gæster fra udlandet bedes læse vores corona-infoside
Se færgetiderne her / Er der uregelmæssigheder i tidsplanen bliver disse annonceret her.
Bestil og betal via færgeriets webside eller ved færgen ved din ankomst. Læs mere her
Man kan kun købe en returbillet. Færgeriet har også andre færger og derfor er betalingssystemet på færgeriets webside sat op til køb af enkelt eller retur billet. Prisen er den samme, da kun en returbillet kan købes. Det betyder, at din retur-overfart fra Fanø, har du allerede betalt for, når du køber billet ved færgen i Esbjerg eller fra færgens webside. Se priserne her
Nej, man kan ikke bestille en tid til en bestemt overfart. Man kommer automatisk i kø til færgen, når man har betalt ved færgeoverfarten i Esbjerg.
Færgerne sejler ca. hvert 20. minut. Se færgetiderne her
Medbring gerne helt almindelige lagener (ikke stræklagener). Til en dobbeltseng kan der anvendes 2 enkelte lagener.
Vi kender ikke til målene på sengene i husene.
Der er mulighed for at leje sengetøj - læs mere her
Ved enkelte huse kan der forefindes en grill. Bemærk om der, på din strømkuvert, står særlige bemærkninger om, hvorvidt grillen kun er til privat afbenyttelse.
Danibo rengør ikke grills ved feriehusene og er ikke ansvarlige for den stand, de måtte forefindes i.
På Danibos kontor på havnen i Nordby / Langelinie 9b / Se åbningstiderne her
I vores nøgleboks til højre for kontorets hoveddør. Koden hertil står på dit lejebevis (med rød skrift).
Oftest sidder elmåleren udenfor i nærheden af hoveddøren. Gå gerne en tur rundt om huset for at lokalisere elmåleren. Ved ankomst til ferieboligen aflæses strømtallene. Forbrugstallene anføres på den udleverede kuvert med nøglen i. El-måleren skal også aflæses ved afrejse.
En rengøring ved afrejse kan bestilles senest 5 dage før afrejse. Ring til Danibo eller kom forbi kontoret for at bestille.
Skolevej 5-7, Nordby / 70264200 / mail@visitfanoe.dk
September - juni
Mandag-Fredag: 10.00-12.00 og 13.00-16.00
Juli og august
Mandag-søndag: 10.00-16.00
Skulle der opstå akutte problemer under opholdet, kan du som lejer altid få fat i Danibo. Ring til os: 75 16 36 99
Reklamationer skal forelægges skriftligt senest 2 dage efter ankomst - post@danibo.dk / Ring også gerne til os hurtigst muligt, så vi har mulighed for at udbedre det reklamerede.
På Danibos kontor, Langelinje 9b / se vores åbningstider her
Afrejser du udenfor kontorets åbningstid:
Aflevér venligst din strømkuvert med nøgle i og kontantbetaling for strøm (eller notat på strømkuvert om enten: Mobile Pay betaling / at regning skal tilsendes).
Kl. 9 - hvis slutrengøring er bestilt (eller er obligatorisk ved feriehuset)
kl. 10 - hvis du selv rengør feriehuset
Husk at aflæse elmåleren ved afrejse. Forbruget kan selv regnes ud, da enhedsprisen er angivet på kuverten (udleveret ved ankomst med nøgle i).
Udenlandske gæster kan betale i enten DKK eller EUR eller en blanding af begge valutaer.
Der kan afregnes på følgende måder:
1. Kontant (DKK eller EUR - der gives tilbage i samme valuta)
2. Med Dankort eller EC-kort på Danibos kontor
3. Vi sender dig en regning. Angiv på strømkuverten, at vi skal tilsende dig en regning.
4. Danske gæster kan betale via Mobile Pay: 51516 (angiv lejebevisnummeret ved overførslen)
På Danibos kontor, Langelinje 9b / se vores åbningstider her
Afrejser du udenfor kontorets åbningstid:
Aflevér venligst din strømkuvert med nøgle i og kontantbetaling for strøm (eller notat på strømkuvert om enten: Mobile Pay betaling / at regning skal tilsendes).
Nej, desværre ikke. Vi skal først nå ud i huset for at tjekke, at det er efterladt OK.
Er alt OK, modtager du depositummet indenfor ca. 3 uger.
Tag kontakt til Danibo, så søger vi gerne efter det, du har glemt.
Forsendelse til udlandet er minimum EUR 30. Vi opbevarer i maksimal 1 måned.
Forsendelse indenfor Danmark er minimum kr. 50
Se færgetiderne her / Husk at vælge "Nordby - Esbjerg"